Centraal in het succesverhaal van de Lolita Lempicka collecties
Centraal in het succesverhaal van de Lolita Lempicka collecties

Centraal in het succesverhaal van de Lolita Lempicka collecties

Ter gelegenheid van de release van de nieuwe Lolita Lempicka Black Edition-parfumproducten vindt u het exclusieve interview met de ontwerper, die openhartig spreekt over haar samenwerking met Maison Berger Paris. Maar ook het standpunt van een van onze productmanagers over dit grote avontuur.

De geheimen van Lolita Lempicka

Als belangrijke speler op het gebied van lichaamsparfum bent u met Maison Berger Paris ook een icoon van de interieurparfumerie geworden. Hoe heeft deze transitie/traject, van het ene gebied naar het andere, voor u gewerkt?

Ik heb Maison Berger Paris altijd beschouwd als het grootste en oudste huisparfumhuis. Zijn universum en zijn avant-garde hebben mij altijd geïnspireerd en daarom leek het mij voor de hand liggend om onze twee vaardigheden te combineren. Omdat het waar is dat lichaamsparfum bijdraagt ​​aan de identiteit van een vrouw, creëert huisparfum een ​​sfeer die ervoor zorgt dat uw huis een plek wordt waar u zich echt goed voelt.

Mijn eerste parfum roept reukherinneringen op die mijn jeugd op zijn kop zetten, zoals de geuren van gebak of kleine snoepjes waar ik gretig op kauwde, dus ik wilde dat het interieurparfum dat we ontwikkelden deze sensatie bij jou thuis zou overbrengen.

Waarom heeft u na de eerste uw samenwerking met Maison Berger Paris verlengd?

De vernieuwing van onze samenwerking met Maison Berger Paris gebeurde vanzelfsprekend. Het verhaal van onze samenwerking begon twee jaar geleden met de lancering van de eerste lijn huisparfums en de wens om verder te gaan door een nieuwe collectie aan te bieden werd duidelijk. Maison Berger Paris is een instelling die volledig overeenkomt met de waarden van ons huis: wij bieden kwaliteitsproducten en streven ernaar het milieu te respecteren.

Bij Lolita Lempicka zijn we erg blij om opnieuw te kunnen samenwerken met Maison Berger Paris.

De productontwerpen hebben een sterke identiteit, wat vertegenwoordigen ze voor jou?

Bij Lolita Lempicka hebben we altijd sterke visuele universums gecreëerd met campagnes die hun stempel hebben gedrukt op een hele generatie vrouwen.

De appelvormige flessen, gesneden als een juweel, zijn ontworpen als kunstvoorwerpen. Het klimopblad, symbool van het Lolita Lempicka-huis, de libel, het hartframe of de gouden prints maken deze huisgeuren tot zeer romantische objecten die ons uitnodigen om te dromen en te ontsnappen aan het dagelijks leven.

Welke emoties en waarden wil je met deze creaties overbrengen?

Ik heb altijd van vluchtig geluk gehouden, van het plezier van een vluchtig moment. Deze ogenschijnlijk onnodige kleine dingen zijn essentieel. Ze zorgen ervoor dat je ten volle van het leven kunt genieten. Als je jezelf de droom ontneemt om vast te houden aan wat nuttig en efficiënt is, beroof je jezelf van het geluk en het gevoel van leven. Het magische visioen van de sprankelende Eiffeltoren bezorgt me een heerlijk moment van welzijn. Een geurige geur biedt mij hetzelfde heimelijke geluk en zorgt ervoor dat ik het leven wil ruiken, van het leven wil houden.

Vertel ons, met de lancering van de nieuwe Lolita Lempicka Black Edition-collectie, wat jou inspireert aan de kleur zwart?

Zwart staat voor elegantie en eenvoud. Zwart is tijdloos, maar vertegenwoordigt ook mysterie.

Het is de elegantie van onze twee huizen die daarom vertegenwoordigd is in deze nieuwe Black Edition en het is het mysterie van Mon Premier Parfum dat je meeneemt naar een betoverde wereld.

Een moderne en gedurfde totaal zwarte look

Een samenwerking van binnenuit gezien.

Lolita Lempicka zwarte editie

Nu is het de beurt aan Karine, productmanager bij Maison Berger Parijs om te spreken over de invulling van de samenwerking met Lolita Lempicka. Goed kijken!